Premiär!

Det tog sin tid men nu kommer äntligen det första inlägget! Idag har jag varit väldigt passiv och inte gjort så mycket. Var en snabb vända på Nova för att köpa en present till min pojkväns lillasyster som fyllt år. Inhandlade även ett par gråa höga leggings från Vero Moda som jag har sedan tidigare i en annan färg. Dom sitter så himla bra och det bästa är att de inte glider ner.
Nu är jag hemma hos mina föräldrar och tittar på tv. Mycket fotboll har de varit och senare ikväll är de Hockey som gäller.
Innan jag går tänkte ja lägga upp lite bilder på några snygga skor som vi har fått in på Scorett. Dom är alldeles underbara och sjukt fina nu till sommaren.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0