Media Markt -------> Entré

Sådär nu är man hemma igen. Jag och min syster stack som sagt till Media Markt vid 8-tiden för att hon skulle kolla på en ny kamera. När vi väl kom fram så var det ingen kö alls utan vi bara gick rätt in! Det var en del folk inne i butiken men inte allt för mycket heller. Mickis hittade en väldigt fin kamera och Ps3 move också. Tror kamera kommer bli riktigt bra!

Efter Media Markt åkte vi till Entré för att ta oss en titt. Hittade massa fint, men tyvärr har jag inte råd att shoppa nu så mickis fick stå för den biten! Men jag provade en del som jag nog ska köpa när jag får min lön!

Nu ska jag alldeles strax ta bussen till Malmö. Ska fika med Denise och Christine på Espresso House.

Lägger upp lite bilder från dagen!








Kommentarer
Postat av: Lotti

Vilken härlig långklänning! :)

2011-05-25 @ 20:53:29
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0