Godmorgon!



Hoppas ni mår bra!

 

Gick upp runt 7 för att sedan sticka till gymmet. Väldigt skönt att gymma på morgonen, dels för att det är väldigt lite folk på gymmet och dels för att man orkar med dagen på ett helt annat sätt! Man blir pigg och glad helt enkelt!

Nu ska jag äta lite gröt och efter det ska jag fixa mig för idag blir det jobb! Synd att det är tråkigt väder ute för då kommer det vara ganska dött i butiken också. Men idag kommer Emelie som är ansvarig för Björn Borg! Vi ska gå igenom vår Björn Borg shop och se vad hon tycker om den. Jag är ju ansvarig för vår shop så ska finjustera den lite innan hon kommer och hoppas på att hon tycker den är fin!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0