Dagens

Har precis kommit hem från jobbet och sitter just nu i soffan och tittar lite på tv. Ska strax gå och hjälpa till med maten fast ska bara vila lite först :)

Det har varit en väldigt rolig dag på jobbet idag. Jag och Anja jobbade idag och vi hade så otroligt mycket att göra och exponera om så tiden gick sjukt fort, som det iochförsig gör varje gång jag jobbar men ändå:) Det hände också en annan sak som jag är så otroligt lycklig över! kan knappt tro det:D Berättar mer om detta senare för nu måste jag bara smälta allt!




Klänning Vero Moda, Kavaj H&M, Leggings Vero Moda, Skor H&M


Kommentarer
Postat av: Emelie

va vad har hänt, tellmetellme!

2011-05-31 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0