Sverige - Finland

Kom hem från jobbet för en timme sedan och har precis ätit mat! Det blev fläskytterfilé med nypotatis och vitlökssås. Riktigt god mat även idag och det bästa är att jag ska äta det till lunch imorgon också:)

Nu sitter vi: Jag, Stoffe och Oskar och tittar lite på fotboll. Första halvleken är precis slut och Sverige leder med 3-0. Känns som att de kommer vinna denna matchen va?

Usch tittar ut bort mot Malmö och ser att det är riktigt mörkt:S Hoppas det inte blir likadant väder som igår, fast chansen är nog stor. Tycker synd om de som tar studenten men som tur är har alla nog redan kommit hem och är inne!

Kommer att tänka på min student och det känns som att den var igår! När man sprang runt i Lund med sin jävla visselpippa och visslade sönder lungorna, när man satt inne i matsalen och bara väntade på att få springa ut, när man väl sprang ut och den känslan, när man åkte flaket och bara släppte loss alla sina känslor och till slut den stora efterfesten på Tegnérs. Det var tider de<3











Kommentarer
Postat av: Emma

Åh studenten! De var tider de! :D häärliga minnen :) Fina bilder från din student du har! Ses imorrn!

Kraam!

2011-06-07 @ 21:36:25
Postat av: Mimmi

nämen där vart ju jag! ;) det var tider det!

2011-06-07 @ 22:32:01
Postat av: Reecca

Ja de var tider de:)!!

2011-06-08 @ 22:08:46
URL: http://rebeccalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0