Skinande rent!

Vaknde av mig själv och trodde att jag hade försovit mig. Tittade på klockan och såg att den bara var halv 9 och samtidigt kom jag på att jag börjar kl två idag:P Men blev ju ganska pigg så gick upp och började storstäda lägenheten. Kände för att få den fin till midsommar:)

Nu är jag klar med det mesta och ska i princip bara dammsuga och moppa golven! Älskar doften av nystädat! Mår så himla bra när allt är rent och i ordning:)

När jag är klar tänkte jag ta en snabb runda in till stan och handla det sista till midsommar som tex jordgubbar! Hinner inte handla det imorgon eftersom att jag jobbar då.

Nej nu måste jag vidare så att jag hinner bli klar innan jag måste sticka till jobbet!:)









Kan någon förklara för mig vad som händer med denna växt? Är det normalt:P?



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 22:56:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0