Onsdag

Vad har hänt idag då? Dagen började med massa tvätt som ändå gick väldigt fort och smidigt:) Efter det blev det en liten runda i det fina vädret och där efter sol på balkongen! Det var riktigt varmt så gick knappt att ligga där ute men med lite musik och en sprayflaska fylld med vatten gick det till slut:).

Vid 4-tiden kom Anja med en skåpbil full av flyttkartonger och kläder! Hon flyttar ju på fredag så vi satte upp lite av hennes saker på vinden så att hon slipper ta allt på en och samma gång. fyy fasen så jobbigt det var! Jättevarmt, ingen mat eller vätska i kroppen och 4 våningar upp. Blev ju några vändor så hade ju ingen direkt ångest över att jag inte hade tränat på ett tag.

Efter det fixade jag mig och stack in till stan en snabbis och fick mig en islatte:) Sen blev det bil till stångby och match:)

En händelserik och bra dag:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0