Ledig dag

Min tredje lediga dag idag och jag verkligen älskar det! Finns inget bättre än att vara ledig innan semestern och att det även är superfint väder!

Vaknade runt halv 8 av att söta Anja ringde mig och behövde hjälp med sin lägenhet och besiktningen. Anja satt fast i trafiken så fick gå upp och över till andra trappan och säga till hyresvärden att hon var på väg. Väl inne i lägenheten blev jag väldigt positivt överraskad över hur den såg ut. Bra planlösning och sjukt bra förvaring till alla hennes kläder och skor haha!

När allt var klart gick jag hem och då var Stoffe vaken så vi bestämde oss för att äta frukost på Coffe Break. Efter Coffe Break gick vi en vända på stan och växlade pengar och köpte massa böcker. Vi ville ha något att läsa i Spanien och jag hade presentkort på Akademibokhandeln så vi gick in där. När vi kom in träffade vi Josse som precis hade börjat jobba och som så snällt ville hjälpa oss att hitta böcker:) Blev vars 4 så nu har vi så det räcker och blir över:)

Efter det stack vi snabbt hem till mamma och pappa och solade lite och käka pannkakor:) Och nu är vi hemma och ska strax laga lite mat innan Stoffe ska till träningen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0