Hemma!

Sådär nu är jag hemma! Direkt efter jobbet stack jag till Coop på Värnhem för att handla lite ingredienser till kvällens måltid. Eftersom Stoffe är iväg och spelar fotboll blev det Carbonara! Väldigt lätt men också väldigt gott:)
Har aldrig handlat där innan men jag måste säga att jag kände mig ganska gammal när jag stod där i min ensamhet och jublade när jag såg priserna de hade Hahaha! fläskfärs 19:90/kg och falukorv 15/st. Så nu blir det färs och falukorv månaden ut! (skojja).

Nu har jag precis ätit och sitter och tittar på Sverige-Montenegro i handboll. Ganska tråkig match för Sverige leder ganska stort men finns inte mycket mera på tv:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0