Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Annika hämtade upp mig vid 1-tiden och då åkte vi direkt till Nova. Vi gick in på Granit och köpte lite saker till Annikas lägenhet och sen gick vi snabbt in på Bokhandeln och köpte pocketböcker. Annika tipsade mig om massa bra böcker som jag ska köpa innan vi åker till Spanien, så att jag kan ha något att läsa där.

 

Efter Nova stack vi till ÖoB och Rusta för att handla lite småsaker som tvål, sminkbort, foliepapper mm. Jag hann även handla blomlåda och blommor till balkongen på Plantagen (Äntligen). Har aldrig planterat blommor innan så har ingen aning om hur man gör, men det ser ganska bra ut:) Bilder kommer sen!



slängde bara på mig ett par shorts, ett linne och en kofta.


Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej Rebbe! Fina blommor :D Du har säkert lyckats bra! :)

2011-06-01 @ 20:28:00
Postat av: Rebecca

Tack så mkt:)! Känns väldigt skönt att höra:)

2011-06-02 @ 16:39:20
URL: http://rebeccalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0