Fredagsmys



Äntligen är detta jobbpass över! Var er tag sen vi hade så mycket att göra på en fredag. Det var fullt med kunder från öppning till stängning och väldigt mycket turister:) Men inte konstigt att det var mycket folk för det är ju en klämdag idag så sjukt många är lediga eller har tagit semester. Inte alls avis!!!!

Efter jobbet skulle jag ta tåget till lund och när jag väl kom till malmö c var det kaos. Tydligen var Öresundsbron strömlös så inga tåg eller bilar kunde passera, vilket ledde till massa förseningar och spårändringar. Mitt tåg var som tur var i tid men jag tycker väldigt synd om de människor som skulle resa utomlands och hoppas verkligen att de löste sig för dom. Vet inte vad jag hade gjort om det var jag som skulle med ett flyg.

Men men för att fira att det är fredag så köpte vi med oss mat hem från Viggo:) Så himla goda burgare!! Ni som inte smakat dom gör de! Ni kommer inte ångra er:)

Nu ska jag sätta mig med gabbarna och titta på Sverige-Moldavien:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0