Dagens tips

Detta fotspray använder jag dagligen nu på sommaren då fötterna lätt blir svettiga och luktar illa. Funkar skitbra!! Man går ju ofta barfota i sina skor nu och eftersom det är varmt så blir ju fötterna svettiga och då förstörs skorna. Det är bara till att spraya på morgonen och så håller det hela dagen. Kostar 49kr på apoteket och håller riktigt länge.




En antiperspirant som motverkar problem med fotsvett och dålig lukt. Appliceras på torra och rena fötter. Torkar snabbt in i huden och är svalkande.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Är du intresserad av en ny kamera? I så fall ska du kika in min annons på Blocket. Jag säljer min Olympus E-420 och just nu är priset sänkt till endast TRETUSENKRONOR! Alla originaltillbehör ingår, inkl. minneskort.



http://www.blocket.se/ystad/Olympus_E_420_34041434.htm?ca=23_15&w=0&last=1



Ha en fin dag!

2011-06-04 @ 16:29:52
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0