27e juni 2011

Idag är det måndag vilket betyder lön, shopping, räkningar och bara 7 dagar till Spanien:) Jobbar idag 10-18 och sen är jag ledig tis-tor. Då blir det förhoppningsvis stranden någon dag och sedan måste jag fixa massa innan vi åker som att växla, köpa böcker och tvätta en sista gång!

Efter jag har slutat idag ska jag ta tåget till Burlöv där jag ska möta upp Siv och Annika. Vi hade tänkt gå in på Chili och se om det har något fint:) Var inne på Chili i Göteborg och där fanns såå mycket fint så har ju ganska höga förväntingar!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner bussen!


Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Hej hej vad kul dina poster verkar vara! kommer verkligen att läsa igen! :p Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-30 @ 10:32:23
URL: http://jade.se
Postat av: Rebecca

sv: Tack så jättemkt!! kul att höra:) Desamma desamm!

2011-06-30 @ 15:51:23
URL: http://rebeccalindell.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0