17e juni 2011

Hallå!

Zigge vaknade vid halv åtta och ville gå ut och kissa. Blev en snabb runda och precis när vi var påväg tillbaka började det regna! Som tur var hanna vi in innan det började riktigt ordentligt.

Nu ligger jag här i soffan med datan och Zigge har somnat om. Alla hemsidor har börjat sin REA nu men har faktiskt inte hittat nått som lockar. Visst det finns vissa saker som jag hade velat köpa som lite toppar på H&M:s hemsida men det är sånt som jag ändå kommer ångra sen att jag köpte. Så är ganska stolt över mig själv att jag inte har klickat hem nått ännu och hoppas att jag kan fortsätta hålla mig:)

Är ledig idag också så vid lunch ska jag kanske till IKEA med Annika och tyskorna:) Älskar IKEA!! Alltid när man drar dit så kommer man hem med en massa saker som egentligen inte skulle köpa. Men har en liten lista på saker som jag ska titta på som tex bestickhållare:P "jättekul" att lägga sina pengar på det men ibland får man ju göra det också:)

Nu ska jag titta lite på Jims värld!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha..och när ska du gå med svärmor på IKEA??

Hon älskar oxå att åka dit.. ;)

2011-06-17 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0