Jobb---->Spanien

Tjolahopp! Blir ett inlägg innan Spanien trots allt:)! Era fina ord övertygade mig:) sitter på jobbet och har precis ätit en macka från EH! Var tvungen att åka tidigare till Malmö för hade några sista ärenden att fixa innan vi åker. Nu är allt klart och ska alldeles strax börja jobba:) sista passet innan Spanien och det känns så jvla underbart:)! Behöver komma iväg och bara slappna av och njuta av värmen. Älskar Spanien och jag vet att i framtiden kommer jag ha en lägenhet där och ni som vill får gärna komma och hälsa på:D nej nu måste jag vidare! Ha de så bra<3

Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Beccis njut nu i spanien i 2½ vecka så ska jag njuta i grekland i 2 veckor... så NJUT!!

2011-07-03 @ 17:21:23
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 02:46:05
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Christine

Halloooooo, nu får du börja blogga igen!!

2011-07-27 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0