Värme

Så varmt det var idag! Redan kl 9 i morse när jag tog bussen var det väldigt kvavt ute och jag som hade tagit på mig ganska mycket:P Som tur var är det ganska svalt i vår butik så det var ganska lugnt!

Efter jobbet tog jag tåget till Chili och mötte Siv och Annika! Tog ett varv där inne och hittade ett nytt duschdraperi och en ljusstake. När vi var klara bestämde vi oss för att ta en vända till Espresso house i Lund och fika lite. Var så törstig och varm så det fick bli en islatte:)

När klockan närmade sig 9 körde vi till Coop och handlade lite baguetter mm till imorgon. Imorgon ska det bli jättefint väder så vi har planerat ett besök till stranden:) Första besöket för i år och det ska bli så himla skönt:) Behöver även bättra på brännan innan Spanien.

Nä tillbaks till filmen nu! Ha de så bra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0