lätt som en fjäder

Har länge haft en klump i min mage och en känsla av oro. Har gått och haft många tankar och funderingar om framtiden och hur jag vill att den ska vara och hur jag kan få den till att bli på de viset. Nu när jag har kommit en bit på vägen så har jag fått fatta väldigt svåra och tråkiga beslut. Men ibland kan man inte ha allt här i livet!

 Det värsta jag vet är att såra andra människor och jag försöker verkligen att inte göra det, men ibland måste man tänka lite mera på sig själv och inte på andras känslor. I detta fall var jag tvungen att göra det men jag var ärlig när jag berättade om mitt beslut och det bästa var att responsen var oerhört stöttande!

Nu känner jag en lättnad i kroppen och är glad att jag valde att berätta detta nu. Gå inte och håll inne era tankar och beslut för länge utan var ärlig och berätta de så fort ni är mogna. Då kommer det alltid att gå bra! Det kan jag nästan lova er.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar jobba imonn! Sov gott<3



Kommentarer
Postat av: Marie

Det är bra. Klumpar i magen ska man inte ha.

Du vet att du alltid kan prata med mig om det är något ??. Kram på dig <3

2011-06-23 @ 08:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0