Grillat

Ja man märkte ju att alla var på stranden idag och gotta sig för det var ju inte mycket folk på stan! Hoppas ni inte blev allt för bruna och att ni tänkte på mig:)

Nu i helgen är mina mostrar på besök hos mina föräldrar. De har kört en myshelg med bowling och spa och nu ikväll är det grillparty! Och inte tackar man väl nej till de! Så jag åkte direkt efter jobbet till mamma och pappa och nu sitter man här helt proppmätt! Åt verkligen alldeles för mycket, men när det är så gott kan man inte sluta. Blir väl till att springa några mil för att bli av med dessa kalorier:P

Vad ska ni göra ikväll då:)?










Fyy fasen va gott!!!!


Kommentarer
Postat av: michaela

Jag hoppas det finns kvar till mig;)

2011-06-04 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0