Fika, Nova, Wii

Ja dagen blev ju mycket bättre än vad jag hade planerat!

Tränade och städade och senare mötte jag upp Annika. Annika har två vänner från Tyskland på besök hela veckan så vi visade dom Lund lite och sedan fikade vi på Coffee Break. Efter Coffee Break skulle vi till Nova, men innan dess var jag tvungen att snabbt sticka hem och hämta pengar och även lägga in tvätten i maskinerna. På Nova fanns massa fint men köpte bara hårspray, hårpuder och ett par billiga sandaler på REA inne på H&M. 50 spänn kostade dom och passar skitbra till Spanien påväg till stranden. Vill inte lägga ner en förmögenhet på ett par skor som ändå kommer bli förstörda av solen och vattnet.

Nu är jag hemma och håller på att laga lite mat. Blir ugnstekt falukorv med potatismos. Ska även hämta tvätten som är klartorkad nu!

Efter att jag har ätit ska jag hem till Annika där vi ska ha en myskväll med Glee karaoke och lite vin:)

Mysig måndag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0