Fajitas!

Har inte hunnit blogga så mycket idag för innan jobbet hade jag lite besök och direkt efter jobbet åkte jag och handlade mat till ikväll. Eftersom att det är lillördag idag så fick det bli Kycklingfajitas:) Snabbt och lätt men väldigt gott:)

Har precis ätit och nu sitter vi och tittar på Mr Deeds på tv11!

Är ganska trött efter dagens jobbpass men nu är jag ledig torsdag och fredag så kan sova ut lite och vila inför helgen:)

Imorgon vid lunch kommer Zigge hit:) Eftersom att jag är ledig så ska han stanna över natten också!

Nu ska jag tillbaka till filmen! Hoppas ni får en trevlig kväll!





 

Dagens: Tunika Vero Moda, Leggings Vero Moda, Kofta Lindex, Skor H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0