5e juni 2011

Har ni haft en trevlig helg än så länge? Min har varit väldigt lugn med massa jobb och mys. Idag ska jag jobba mitt sista jobbpass på denna mördarvecka! Tråkigt att det är fint väder idag också, men jobbar bara 12-16:15 idag så kanske hinnner sitta en liten stund i solen och sola...

Efter jobbet hade vi tänkt åka hem till mina föräldrar igen och äta mat och se Big Brother finalen!!!:) Vem tror ni vinner? Jag tror det står mellan Martin och Peter, men att Martin vinner. Martin har varit densamma sen han gick in i huset och Peter likaså, men Martin får nog en del röster från småtjejer. Simon tror jag inte vinner därför att han är tråkig. Sen tappade han nog lite röster när han bråkade med Peter i fredagens program av ingen anledning.

Kommer bli så tomt utan Big Brother på kvällarna, men men jag klarar mig nog:)

 

Linne H&M, Shorts Spanien, Skor H&M


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snyggt! :)

2011-06-05 @ 12:01:43
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0