14e juni 2011

 

Vaknade och tittade ut och såg att det regnade:( Hoppas det slutar till ikväll för då ska vi på jobbet ut och äta på Mosaik!

Skulle egentligen träna i morse men var inte på humör för det så den blev inställd. Idag ska jag jobba 12-19:15 men måste åka lite tidigare för jag måste fixa sommarkortet så att jag inte behöver göra det imorgon:) 

När jag slutar ska vi på jobbet som sagt ut och äta på Mosaik som ligger på stortorget i Malmö. Har aldrig ätit där innan men har hört att de ska ha väldigt god mat:) Därför måste jag göra mig extra fin redan nu på morgonen så att jag slipper byta om ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ahhh...sommarkortet!. Det innebär att du kan hälsa på mig jäääätteofta ;)

2011-06-14 @ 09:30:35
Postat av: rebecca

sv: Exakt;) Det var det som var tanken!

2011-06-14 @ 10:30:08
URL: http://rebeccalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0