Klant!


Måste berätta om vad som hände på jobbet idag. Jag var själv i butiken och skulle sätta upp en hängmatta i taket ovanför ett bord. När jag äntligen fick upp hängmattan efter flera om och men så skulle även en skylt upp i taket. Jag hakar i den ena sidan i en krok MEN när jag ska haka i den andra så når jag inte riktigt så jag sätter ena foten på bordet för att se om de hjälper och KABOOM heela bordet med dockan välter mot mig. Alla skor flyger iväg å likaså hängmattan. Det ända ja kunde tänke på var dockan och som tur var fick jag tag på den! Så där står jag med en docka i handen och i den andra försöker jag hålla bordet så att de inte välter helt. Och mitt i allt kommer postgubben och ska lämna post och tro fan att han inte kan hjälpa mig!? Han bara säger att de kunde ha gått illa och sen går han!!! Schysst j*vel... Men de löste sig och allt gick hyffsat fort efter fallet. Tur att butiken inte var full med kunder! Är jag klumpig eller vad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! Shit va sjukt! Detta har du inte berättat! :D

2011-05-19 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0